Затверджую
Директор школи
___________
С. С. Демидюк
Посадова інструкція
заступника директора з навчально-виховної роботи
Заступник директора з навчально-виховної роботи:
І. Відповідає за:
1)правильну організацію навчальної роботи в класах;
2) правильність планування навчальної роботи;
3) своєчасне складання і корегування розкладу уроків;
4) виконання навчальних планів і програм вчителями певних
навчальних
предметів, ефективність їхньої роботи, зокрема якість знань, умінь і навичок
учнів;
5) ведення класних журналів та іншої документації в класах;
6) вивчення, узагальнення і впровадження передового педагогічного досвіду;
7) впровадження
досягнень педагогічної науки в практику навчально-виховної
роботи вчителів, реалізацію принципів наукової організації праці;
8) підготовку звітності про стан та результати навчальної роботи в класах;
9) складання документації для нарахування
зарплати вчителям та іншим
працівникам школи.
ІІ. Керує:
а) безпосередньо:
1)роботою вчителів
5-ll-x(l-4-x) класів, зокрема діяльністю вчителів певних
навчальних предметів;
2) роботою класних керівників з питань організації
навчальної діяльності учнів,
виховання в них свідомого ставлення до навчання;
3) роботою предметних і методичних комісій вчителів;
4) роботою педагогічного (методичного) кабінету;
5) проведенням контрольних,
практичних і лабораторних робіт, навчальних
екскурсій;
б) підготовкою до екзаменів;
7) роботою завідувачів навчальних кабінетів;
6) опосередковано:
1) роботою обслуговуючогоперсоналу.
ІІІ. Організовує:
1)роботу з планування навчального матеріалу;
2) роботу предметних гуртків для учнів;
3) факультативні заняття учнів;
4) методичну роботу в 5-11-х (l-4-x) класах;
5) підготовку і проведення загальношкільних
заходів навчального характеру
(олімпіад, предметно-тематичних вечорів тощо);
6) роботу служби інформації;
7) експериментальну роботу вчителів;
8) відкриті уроки та взаємо відвідування занять;
9) оформлення шкільної навчальної документації.
IV. Погоджує
свою діяльність із директором, із заступником директора з виховної роботи, педагогом-організатором.
V. Контролює:
1)роботу вчителів певних навчальних предметів;
2) стан успішності учнів і відвідування ними уроків;
3) роботу класних керівників з питань організації навчальної діяльності учнів;
4) навчальне навантаження учнів;
5) роботу навчальних кабінетів з певних навчальних предметів;
6) дотримання єдиних
педагогічних вимог у школі, режиму навчальних занять,
санітарно-гігієнічного режиму та режиму харчування учнів;
7) стан збереження й використання навчально-матеріальної бази.
VI. Інструктує і консультує:
1) вчителів щодо проведення ними навчальних занять, та їхньої самоосвіти; 2)' вчителів та класних керівників щодо складання планів і звітів;
3) педагога-організатора щодо його роботи;
4) учнівський актив з питань організації навчальної праці учнів;
5) батьківський актив з проблем навчання і виховання дітей.
VII. Веде облік:
1)уроків та інших навчальних занять, проведених учителями;
2) роботи предметних комісій і методичних об'єднань;
3) чергувань учителів;
4) реалізації календарних і тематичних планів.
VIII. Звітує
про організацію, стан і результати навчальної роботи перед директором і педагогічною радою.
IX. Складає:
1)розклад уроків;
2) розклад факультативних занять і консультацій;
3) розклад гурткової роботи;
4) графіки контрольних робіт;
5) розклад екзаменів;
6) статистичні звіти про навчальну роботу в класах;
7) табелі на зарплату вчителів;
8) проекти наказів,
розпоряджень та інших документів з питань навчальної
роботи.